"סרטן": שדרן רדיו השתלח בחרדים בהסתה חמורה

אתר קול חי 2 Comment on "סרטן": שדרן רדיו השתלח בחרדים בהסתה חמורה

שדרן רדיו 103 רון קופמן השתלח בציבור החרדי ונציגיו בכנסת: "ה'אייכלרים' ו-13% מהציבור שהם סרטן בציבוריות". דרעי תקף: "שפל נורא המזכיר את מה שעשו האויבים שלנו בגולה". תלונה הוגשה לרשות השניה

צילום: Tomer Neuberg/Flash90
20:43
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף במרחב ממנו בוצעו שיגורים לגליל | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסתה חמורה: השדרן רון קופמן השתלח היום (שלישי) בציבור החרדי בשידור חי ברדיו 103. בתוכנית שהגיש יחד עם ינון מגל הוא דיבר על ח"כ ישראל אייכלר ועל הציבור החרדי, המונה לדבריו 13% מכלל הציבור בישראל וכינה אותם "סרטן בציבוריות". לא פחות.

בהמשך, הבהיר קופמן: "טעיתי כשהכללתי, אני מתנצל בפני הציבור החרדי על הדברים וחוזר בי מהם. כוונתי הייתה ביקורת כלפי אייכלר וההנהגה החרדית, שאיתם יש לי בעיה עמוקה".

יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס לאירוע החמור: "לכנות ציבור יהודי ענק כ'סרטן' הוא שפל נורא המזכיר את מה שעשו האויבים שלנו בגולה, כששללו צלם אנוש מהיהודים והתירו את דמם. אלו אמירות מחרידות ומזעזעות שחייבים להוקיע אותן מכל וכל. אסור לתת לשום חילוקי דעות לדרדר את השיח להסתה קשה שכזו".

מנכ"ל ארגון בצלמו, שי גליק שיגר בעקבות הדברים תלונה חריפה לרשות השנייה ובה דרש להשעות באופן מידי את קופמן משידור. בנוסף גליק פנה ליועמ"ש ולמשטרת ישראל לפתוח בחקירה נגד קופמן על הסתה לגזענות והמרדה.

בפנייתו לרשות השניה וליועמ"ש ציין גליק כי "מדובר בדברי בלע חמורים כנגד אוכלוסייה שומרת חוק שמהווה חלק בלתי נפרד מאזרחי ישראל". גליק דרש את השעיית ופיטורי קופמן והזמין אותו בזמן הזה לבקר בבתי החולים במחלקות שמיועדות לחולי הסרטן. שם הוא יתקל בפינות החמות של ארגון החסד החרדי דרכי מרים שמפעיל תחנות קפה בכל מחלקה כזאת. או במאפים וסנדוויצים של מתנדבי עזר מציון, אף הם ארגון חרדי".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "דם החרדים הותר הבוקר בשידור חי. מי שקורא לחרדים סרטן שלא יתפלא שמישהו מחר פוגע פיזית בחרדים. על הרשות השנייה לנקוט מידית בהליך הפרה, על רדיו 103 להשעות מיידית את את קופמן ועל היועמ"ש להורות למשטרת ישראל לחקור אותו באופן מידי".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יש בעיות שהטיפול הראוי בהם הוא במחלקות הסגורות….

  2. 1

    מוזר, רק לאחרונה התראיין וסיפר שהבת שלו שלחה את ילדיה לגן חב"ד וכו'